Sunday, October 30, 2011

me and cat :D

Assalammualaikum!

Hey,this is me :)


And this is...




my luvly cat,Oh-Mengg

guess..jantan ke betina?jawapannya jantan..memang nampak macam betina sebab tiga warna..tapi dia amat spesial sebab tiga warna tetapi jantan..yeah..i know..sedikit luar biasa..perangainya pun sedikit luar biasa..kadang2 dia tahu bila namanya dipanggil dia akan mengangkat kepalanya..but..I and my family never train hard with this cat..

    Pernah sekali kucing ni hilang lebih kurang selama seminggu tak balik rumah..but..lepas tu dia balik woo..dengan keadaannya yang sedikit kotor..masa tu dia amat bising sebab lapar.

    I still remember..dia lahir bulan september tahun 2010..mummy dia bernama Tom..perangai mak anak memang betul betul betul berbeza sangat sangat..

tak ada gambar yg lebih eloklah..yang ada cuma ini..


Yang berwarna hitam tu...Tom


       Kucing yang berwarna kelabu tu pulak..abang kepada si Oh-Mengg ni..nama diberi..Oh-Lengg..die dah pun mati..perangai Oh-Lengg ni ada la jugak lebih kurang sama dengan mak die..tpi Oh-Mengg je yang lain..




haa!ni gambar lebih dekat Oh-Lengg..hencem kan?:)







Kucing yang ni plak Momot name die....

             Mula2 nama dia Comot..lama2 jadik Momot je senang...sedikit tak terurus kan?sebab die suka merayau part time..bila balik rumah kerjanya cuma makan minum dan tidooooo.Biaselah..jantan

           Kisah saya jumpa si Momot ni..masa tu saya tengah main leptop kakak saya..saya main game GTA Vice City..hehe..sekali tetibe dengar macam ade bunyi anak kucing..then..saya keluarlah rumah..ke tepi jalan..saya tengok kat rumput tu ade die..saya ambik bawa masuk rumah...mase tu die comel n cute..lagi!cerita ni berlaku pada tahun 2008;)

Only that:)
just for fun using this blog
salam

No comments:

Post a Comment