Friday, November 11, 2011

Jamuan Pengawas Tahun Enam

Hey guys,Assalammualaikum.


              Rabu lepas ( 9 November 2011 ) baru je ade jamuan pengawas tahun enam kat Botanic Resort Club.Best lah jugak..kat sane guru besar dan cikgu2 lain ikut..aku makan banyak tauu..yelah dah bayar kan..kenelah makan banyak2 cket..heheh^_^..

Ini gambar kat pentas



Heheh :p

gambar kawan2 







Kat sane banyak kolam..dari yang paling rendah ke paling dalam






hehe..pastu nak tunjuk jugak makanan yang dimakan..ni diee



dessert die pulak


nampak sodap kan?air?


air oren sumee:D

Gamba2 len plak







gamba visitor parking tu saje saje je amik gamba..

anyway..puas ati la jugak sebab tempat n makanan die okayy n terlebih okayy..tempat tu sesuai untk wat video clip

rase nak gi lg tempat tu:D


Only that :)                                                                
Just for fun using this blog
Salam.                      

No comments:

Post a Comment