Saturday, October 6, 2012

simple simple ordinary

Assalammualaikum sahabat sekalian.

aku ini cuma manusia biasa.manusia yang lemah dan selalu terjatuh.sangat memerlukan pertolongan dan dorongan orang lain.dorongi aku betul2..aku susah nak dengar teguran orang dengan cara tengkingan dan jeritan.tapi aku mudah mendengar teguran yang lembut dan menyayat hati.




aku ini juga punyai perasaan.tapi aku ni bukan orang yang mudah terasa sangat.aku jenis mudah maafkan orang.tapi kalau aku dah benci orang tu susah nak maafkan dia.aku benci bukan sesuka hati.aku cuba buang jauh2 perasaan benci tu.tapi dah dia sendiri buat aku benci kat die.orang yang paling mudah dibenci oleh aku ialah orang yang gedik.ya, gedik.

kisah aku ni bukan cerita cinta sejati or even cinta monyet.aku masih budak dan tak perlukan cinta itu.biarlah dikemudiankan.sekarang ni..biar aku belajar.belajar berusaha, berdikari, bertanggungjawab dan belajar untuk menjadi insan yang kuat menempuh segala cabaran.







go on and try to tear me down.I will be rising from the ground.like a skyscraper.


aku sangat memahami lagu itu.skyscraper :)

aku ni..bukanlah orang pandai buat ayat pun.I knew..tak sedih pun korang baca entry ni. :)


No comments:

Post a Comment